RS Warrior Forum banner

1 - 5 of 5 Posts

·
Registered
1 Posts
Discussion Starter #1
Hi guys, I live in Venezuela and I have a Warrior 02, unfortunately, we don't have specialize service here for Yamaha. I took the motorcycle to a mechanic that fixes most of the racing models here in Maracaibo. He took out the fuel system for service as well as the injectors. When he place them back the engine light went on and there is no way to turn it off. He also fixed the display where sensors can be checked and it shows a diagnostic that reads 37 whic means FAULTY LINEAR CONTROL VALVE, he took it out and this valve is hermetic. It seems that it can not be repair. Can somebody help me with both issues ??? If there is someone who speaks spanish it will be great !! Thanks in advance.

Best regards,

J. Luzardo

·
Registered
670 Posts
¿Encendió el motor del cheque viene en antes de o después de su mecánico trabajado en ello? Si vino en después de que él trabajara en ello, yo diría que él cometió un error y no conectó un conector ni en algo semejante. Si tiró un código para un sensor, no duele tratar un nuevo sensor. Yo no sería sorprendido si soy justo una conexión eléctrica mala.

·
Registered
34 Posts
Dile a tu mecanico que vuelva y ovserve lo que deconecto y se asegure que conecte nuevamente todo y seguro. Por mi experiencia creo que hay un conector electrico mal conectado.

Buena suerte y Felicidadez

J Marrero

1 - 5 of 5 Posts